Wordt het onderhand tijd voor de verkoop van e-bikes?

0

Supermarkten Aldi en Lidl zijn van alle ‘essentiële’ winkels misschien wel het meest bedreven in de verkoop van non food. Tv’s, laptops en dvd-spelers komen regelmatig in de foldercommunicatie voorbij. Dat is voor onze branche buiten de lockdown altijd even slikken geweest. Nu is dat misschien wel dubbel zo zuur. Ook Albert Heijn en Kruidvat verkochten doodleuk batterijen en lampen, terwijl onze deuren gesloten moesten blijven. Is dat een opmaat om meer te experimenteren met branchevreemd?

In de editie van ERM, die vandaag, 6 april, verschijnt gaan we in op de vraag of de elektroretailbranche zich meer meer moet richten op branchevreemde producten. Een citaat: “Branchevreemde producten tref je tegenwoordig overal aan. Dat deze omstandigheid je zeer doet als retailer, daar kan ik me iets bij voorstellen, maar tegelijkertijd zeg ik ook: jammeren en erover zeuren heeft geen zin. Wat is je eigen positie, wat kun je er zelf aan doen? De Coolblue’s van deze wereld hebben echt niet veel te zeuren hoor. Die doen het nog fantastisch.”

Lees het volledige artikel in de april-editie van ERM. Nog geen abonnee? Kijk dan op deze pagina voor een aantrekkelijke aanbieding.

Comments are closed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com