Elektro Retail Magazine
    • Voorpagina
    • IFA
    • Adverteren
    • Abonnement
    • Vacatures
    • Service
    • Contact
    Elektro Retail Magazine
    Home » Berichten » Ruud de Vos wint jongensdroom bij Media Markt

    Ruud de Vos wint jongensdroom bij Media Markt

    gekkenhuis-media-marktEen VIP-arrangement naar de laatste Formule 1 race van het jaar in Abu Dhabi: voor Ruud de Vos (55) uit Bergen op Zoom komt een jongensdroom uit. Ruud mag met een extreem luxe reis naar Abu Dhabi als VIP de laatste Formule 1 race van heel dichtbij meemaken.

     

    De winactie waar hij aan meedeed was onderdeel van de ‘Gekkenhuis’-actie van Media Markt. Met bijna 850.000 winkelbezoekers en 1,5 miljoen bezoekers online was dit winkelfeest een succes.

    Van de vele klanten die kans maakten op de jongensdroom, is Ruud de Vos de winnaar. “Ik ben sprakeloos, dit is echt waanzinnig,” stamelt Ruud nadat hij hoorde dat hij het VIP-arrangement naar Abu Dhabi gewonnen heeft. “Een betere prijs had ik niet kunnen verzinnen, ik ben enorm fan van Formule 1 sinds de start van Max Verstappen. Nu mijn vrouw nog overhalen om met mij mee te gaan naar Abu Dhabi, zij heeft nog nooit gevlogen dus dat wordt een hele klus.”

    Het aanbieden van populaire, doorgaans dure producten tegen een Media Markt prijs in een winkel die voor iedereen bereikbaar is, blijkt ook dit jaar weer een succesformule. In slechts vijf dagen tijd trok de actie bijna 850.000 bezoekers.

    Opvallend is het grote succes van de leasecontracten voor Toyota. In totaal hebben ruim 1.600 klanten een leasecontract aangevraagd. De eerste auto’s staan al bij de klant voor de deur. Dit is voor Media Markt een record. Ook de verkoop van de lease constructie voor ebikes valt op.

    Media Markt was met Gekkenhuis de eerste in de markt die ebikes met een leasecontract aanbood. Plopsaland tickets en vliegtickets bleken populair, maar de grootste uitschieter was wel de verkoop van Formule 1-reizen: deze waren binnen een uur uitverkocht. Ook de verkoop van Cavallaro-maatpakken overtrof de verwachtingen.
    Gekkenhuis is een jaarlijks winkelfeest van Media Markt, waarbij klanten een week lang de meest uiteenlopende producten kunnen kopen tegen Media Markt prijzen. Inmiddels is het evenement een bekend fenomeen dat elk jaar weer aan populariteit wint.

    Gerelateerd

    Previous ArticleLaatste kans op gratis Melitta volautomaat
    Next Article BelCompany verdwijnt uit de winkelstraat

    Related Posts

    Inruilpremie voor oude koel- en vriesapparatuur

    John Legend benoemd tot LG Signature ambassadeur

    Euronics Group sponsor UEFA Women’s Football

    Comments are closed.


    Neem een abonnement op ERM
    Hieronder een digitale uitgave van ERM. Wil je iedere maand ERM ontvangen? Kijk dan naar onze aantrekkelijke introductie-aanbieding op de pagina Abonnement op deze site.
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    0341-701314
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content
    Copyright © 2022. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....