Campagne steekt ondernemers hart onder de riem

0

Op initiatief van United Retail en Primera en met medewerking van een groot aantal ondernemersorganisaties wordt een tv-campagne gemaakt die 18 april op een aantal commerciële zenders van start gaat. Het doel is onder meer de ondernemers een hart onder de riem te steken en aandacht te vestigen op het belang van de blijvende openstelling van de winkels.

Opname van de tv-campagne

De organisaties die deelnemen zijn Primera, Electro World, Expert Nederland, Electronic Partner, Sport 2000, Intersport, Witgoedspecialist, Fleurop, Keurslagers en Hubo. “Maar we zijn nog in gesprek met andere organisaties”, aldus Jan van de Wouw van United Retail. Al deze organisaties hebben gemeen dat zij lokale winkeliers vertegenwoordigen.

Van de Wouw: “Het is hartverwarmend om te zien hoe spontaan iedereen aan dit initiatief meewerkt. Iedereen die wij benaderen zegt spontaan toe deel te willen nemen.”

De campagne is niet alleen een steunbetuiging aan de lokale ondernemers maar ook een boodschap aan de consument en de rijksoverheid. Van de Wouw: “We willen de consument vertellen dat we er zijn en een signaal naar de overheid afgeven over hoe blij we zijn met het besluit om de winkels open te houden, natuurlijk binnen de richtlijnen van de rivm. Als ik voor mezelf spreek, dan ben ik daar zeer content mee, zeker omdat in de andere Europese landen een veel restrictiever beleid wordt gevoerd.”

De organisaties die tot toe hun deelname hebben toegezegd vertegenwoordigen circa 1.800 winkels. In de tv-campagne worden ondernemers voor hun winkel gefilmd terwijl zij de boodschap uitdragen.

Update 10 april, 16:50 : ook Bike Totaal en Profile hebben zich hierbij aangesloten.

Reageren niet meer mogelijk.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com