Elektro Retail Magazine
    • Voorpagina
    • IFA
    • Adverteren
    • Abonnement
    • Vacatures
    • Service
    • Contact
    Elektro Retail Magazine
    Home » Berichten » Melitta eerste koffiepartner van Manchester United

    Melitta eerste koffiepartner van Manchester United

    De Melitta Groep en de Engelse voetbalclub Manchester United hebben een langetermijnpartnership gesloten. Melitta wordt de eerste officiële koffiepartner van de club en zal in de toekomst nauw met de Manchester United samenwerken aan verschillende communicatie- en marketingprojecten. Het exclusieve partnership heeft betrekking op het Verenigd Koninkrijk, Ierland en Duitsland.

     

    Manchester United en MellitaDe samenwerking tussen Melitta en Manchester United gaat verder dan een klassiek sponsoringpartnership. Naast de aanwezigheid in de (voornamelijk sociale) media en tal van rechten en diensten, die Melitta op zijn eigen platformen zal gebruiken, zal het partnership voornamelijk zichtbaar zijn in het Old Trafford-stadion, de thuisbasis van Manchester United. In de VIP-loges en cateringzones van het stadion zullen meer dan 200 volautomatische koffiemachines en koffieautomaten van Melitta worden geïnstalleerd. Melitta zal ook het Red Café herinrichten, waar in de toekomst Melitta producten zullen worden verkocht. Dat betekent dat de bijna half miljoen mensen die Old Trafford jaarlijks bezoeken, zullen kunnen genieten van de koffiespecialiteiten van Melitta.
    “Het is voor ons een grote eer om zo nauw te kunnen samenwerken met de meest succesvolle voetbalclub ter wereld”, aldus Volker Stühmeier, lid van het Chief Corporate Management van Melitta. “Met meer dan 200 koffieautomaten en volautomatische koffiemachines in de VIP-loges en cateringzones, meer dan zes ton koffiebonen per jaar en een duizenden porseleinen koffiekopjes , accessoires en herbruikbare en wegwerpartikelen, zullen we ons kunnen profileren als dé specialisten in de professionele bereiding van warme dranken, zowel voor individuele als systeemcatering. Old Trafford is voor Melitta een toplocatie om onze producten onder de aandacht te brengen.”

    Gerelateerd

    Previous ArticleAO groeit sterk in Duitsland en Nederland
    Next Article 9 stappen naar een GDPR-proof retailbedrijf

    Related Posts

    John Legend benoemd tot LG Signature ambassadeur

    Euronics Group sponsor UEFA Women’s Football

    Melitta produceert mondkapjes

    Comments are closed.


    Neem een abonnement op ERM
    Hieronder een digitale uitgave van ERM. Wil je iedere maand ERM ontvangen? Kijk dan naar onze aantrekkelijke introductie-aanbieding op de pagina Abonnement op deze site.
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    0341-701314
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content
    Copyright © 2022. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....