MediaMarkt opent 50ste winkel in Leidschendam

0

Op donderdag 10 oktober opent MediaMarkt haar 50ste winkel in Nederland. Dit gebeurt in Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam, wat het grootste winkelcentrum van Nederland moet worden.

In een persbericht stelt MediaMarkt dat hiermee verder vorm wordt gegeven aan haar omnichannel strategie: ‘De kracht van de combinatie van online en fysieke winkels’.

Het is vanaf donderdag vier dagen feest in de nieuwe winkel. Het regent aanbiedingen en ‘s avonds, om 19 uur, verzorgt voormalig Songfestival-deelnemer OG3NE een spetterend optreden. ,,We gaan knallen’’, zegt Paddy van den Berg, CCO van MediaMarkt Leidschendam, stralend. Bekijk hier de video voor een kijkje achter de schermen tijdens de laatste dagen voor de opening.

Foto MediaMarkt Leidschendam

Paddy van den Berg/ CCO MediaMarkt Leidschendam

Hij is niet alleen trots op zijn nieuwe winkel, maar vooral ook op zijn nieuwe medewerkers. Zij maken met hun gastvrijheid en kennis van de producten het verschil. Van den Berg: “De klant staat bij ons op één. De hele winkel is erop ingericht dat we de klanten optimaal kunnen helpen. Ze worden welkom geheten door een gastvrouw die hen vervolgens begeleidt naar de medewerker voor het beste advies. Het gekozen product is altijd beschikbaar: is het niet direct in de winkel, dan bestellen we meteen online en wordt hij thuisbezorgd. Indien gewenst, met de bijgeleverde service erbij.”

Omnichannel
MediaMarkt gelooft in het omnichannel-model. Oftewel: in de kracht van de combinatie van fysieke winkels en een online-omgeving.

“Veel klanten weten al best veel wanneer ze de winkel binnenkomen”, legt Van den Berg uit. “Ze hebben online vaak al uitgezocht wat ze ongeveer willen hebben. Wij helpen hen met deskundig advies naar de beste keuze. Het is voor klanten fijn dat ze de producten in de winkel kunnen zien, kunnen voelen, kunnen proberen. Daarom geloven we ook in de kracht van de winkel.”

 

Comments are closed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com