Elektro Retail Magazine
    • Voorpagina
    • IFA
    • Adverteren
    • Abonnement
    • Vacatures
    • Service
    • Contact
    Elektro Retail Magazine
    Home » Berichten » Media Markt start loyaliteitsprogramma

    Media Markt start loyaliteitsprogramma

    Media Markt ClubMedia Markt start de Media Markt Club: een loyaliteitsprogramma voor vaste klanten. Een maand na de soft-lancering haalde de elektronicaketen via de winkels al 60.000 registraties binnen. Met een vaste lijst van meer dan 600.000 ontvangers van nieuwsbrieven verwacht Media Markt snel een grote clubledenlijst op te bouwen. De officiële lancering is deze week.

     

    De 49 lokale winkels van de elektronicaketen worden individuele clubhuizen met de vestigingsdirecteur als voorzitter. Zij zorgen ervoor dat in de winkels altijd iets te beleven valt.

     

    Klant op maat bedienen
    De Media Markt Club geeft de mogelijkheid om beter aan te sluiten op de belevingswereld van individuele klanten. “We willen onze klanten nog beter leren kennen, waardoor we nog relevanter worden,” zegt Dennis Hooijmans, COO bij Media Markt Nederland.
    Met de data van de clubleden kan Media Markt klanten beter op maat bedienen. Dat maakt een persoonlijkere benadering mogelijk, bijvoorbeeld door kookgekken een kookworkshop aan te bieden of gameliefhebbers de mogelijkheid te geven een nieuwe release te reserveren. Het helpt Media Markt bovendien om gerichter in te kopen.

    “Het internet of things biedt veel nieuwe mogelijkheden. Zo kunnen we op afstand een update doorvoeren, zoals een nieuw besturingsprogramma voor een laptop. Hoewel domotica het leven gemakkelijker en leuker maken, wordt de techniek erachter steeds complexer. Wij willen onze klanten daarbij ondersteunen,” aldus Hooijmans.

     

    Plezier en gemak
    Clubleden krijgen voorrang bij evenementen zoals optredens of signeersessies van bekende artiesten. Ook krijgen ze dubbele bedenktijd voor hun aankopen en krijgen ze deze desgewenst gratis thuisbezorgd.

    Clubleden hoeven zich bovendien geen zorgen meer te maken over het kwijtraken van bonnetjes: Media Markt bewaart de kassabonnen van clubleden gewoon online. Maandelijks verloot Media Markt een spectaculaire prijs aan een van de leden. Deze maand worden bijvoorbeeld twee entreebewijzen voor de voetbalklassieker Barcelona – Real Madrid verloot, inclusief vlucht, shoptegoed, drie overnachtingen in een viersterrenhotel in Barcelona, twee notebooks en een jaar lang gratis Fox Sports.

    Omdat geven misschien nog wel leuker is dan krijgen, mag de winnaar ook een geldbedrag schenken aan een lokaal goed doel of initiatief naar keuze. “Hoewel Media Markt een grote internationale retailer is, staat lokaal ondernemerschap voor ons centraal. Het beschikbaar stellen van een geldbedrag aan een lokaal goed doel of initiatief sluit daar naadloos op aan. De maandwinnaar en de lokale Media Markt-vestiging kunnen daardoor iets sympathieks doen voor hun regio,” vertelt Hooijmans.

    Gerelateerd

    Previous ArticleKärcher weer bij Dakar 2016
    Next Article Maxwell verkocht

    Related Posts

    Inruilpremie voor oude koel- en vriesapparatuur

    John Legend benoemd tot LG Signature ambassadeur

    Euronics Group sponsor UEFA Women’s Football

    Comments are closed.


    Neem een abonnement op ERM
    Hieronder een digitale uitgave van ERM. Wil je iedere maand ERM ontvangen? Kijk dan naar onze aantrekkelijke introductie-aanbieding op de pagina Abonnement op deze site.
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    0341-701314
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content
    Copyright © 2022. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....
     

    Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.