Miele sluit laatste PowerWash op Lowlands af

0

Tijdens de 27e editie van Lowlands draaide de Miele PowerWash – “het meest doorgedraaide alternatief voor de campingdouche” – voor de laatste keer op volle toeren. Met artiesten en DJ’s als Kriss Kross Amsterdam en Aiscream en de afsluiter door Radio 3FM werd het voor 4000 bezoekers een spetterend feest, schrijft Miele in een persbericht.

In totaal werd de Miele PowerWash op Lowlands in de afgelopen drie jaar door meer dan 10.000 festivalgangers bezocht. In 2017 stond Miele voor de eerste keer met de PowerWash op Lowlands om ook bij een jongere doelgroep (25-35 jaar) merkvoorkeur te creëren. De enorme rode wasmachine, waarin bezoekers konden feesten terwijl hun vieze kleren werden gewassen, was vanaf dat moment een begrip.

In 2018 kwam daar de Stoomoven bij, een foodstand op het festivalterrein waar stoomgerechten bomvol energierijke voedingsstoffen werden verkocht. Dit jaar zorgde Miele’s eigen Laundry Club ervoor dat bezoekers na een PowerWash-rondje hun festivalkleding gewassen, gedroogd en gestreken konden ophalen. Daarnaast introduceerde het bedrijf de Miele Waslijn die kon worden geraadpleegd bij praktische vragen en om kans te maken op voorrang in de rij.

De activatie werd in diverse (marketing) media geprezen als voorbeeldcase. Maar dit was de derde en laatste keer dat de Miele PowerWash op Lowlands stond. “Na drie jaar is het mooi geweest. We willen onszelf blijven vernieuwen en de doelgroep blijven verrassen,” aldus Patricia Slootjes, Marketing Directeur Miele Nederland. Er wordt gewerkt aan een passende opvolg-campagne.

Reageren niet meer mogelijk.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com