Hisense stelt Rafael van der Vaart op voor EURO2020

0

Hisense Benelux is voor Nederland een samenwerking aangegaan met voormalig Nederlands profvoetballer Rafael van der Vaart rondom EURO2020. Hisense wil hiermee de naamsbekendheid vergroten en het Nederlandse publiek kennis laten maken met het uitgebreide productassortiment.

Consumenten kunnen Rafael van der Vaart tegenkomen in online campagnes, bij winacties en op merkuitingen op de winkelvloer, onder meer bij Mediamarkt, Expert, Electroworld en EP. Rafael van der Vaart: “Dit jaar ziet het EK voetbal er natuurlijk anders uit dan we gewend zijn, maar met de televisies van Hisense kan iedereen thuis toch dat stadiongevoel beleven alsof je er echt zelf bij bent. De campagne haakt hier op een leuke en relevante manier op in en ik ben trots dat ik het gezicht van Hisense voor EURO2020 mag zijn!”

Jarno Wieland, Marketing Manager Benelux: “Hisense sponsort al jaren toonaangevende sportevenementen zoals het EK voetbal 2016 in Frankrijk en het WK 2018 in Rusland. In 2021 zijn we als hoofdsponsor verbonden aan EURO2020. Met de samenwerking met Rafael van der Vaart willen we het Nederlandse publiek op sympathieke wijze kennis laten maken met ons merk. Zijn ontwapenende humor, mediagenieke performances en scherpe voetbalinzicht zorgen ervoor dat hij de ideale merkambassadeur voor Hisense is. Als ex-international en professionele voetbal-analist heeft Rafael een goede kijk op EURO2020, precies wat we nodig hebben om voor Hisense de beste voetbal-TV te positioneren.”

Comments are closed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com