IFA 2020: Omzet Miele stijgt ondanks coronacrisis

0

Miele was tijdens IFA 2020 aanwezig voor een uitgebreide presentatie over de nieuwste apparaten en productcategorie. Het merk grijpt de gelegenheid ook aan om zijn verwondering uit te spreken over de goede verkopen dit jaar, ondanks de uitbraak van corona.

Executive Director Reinhard Zinkann zag de omzet van Miele in de eerste helft van dit jaar twee procent hoger uitkomen dan in dezelfde periode vorig jaar. Dit is goed nieuws voor de Duitse fabrikant.

Dit jaar was Max Lössl, oprichter en CEO van Agrilution, sinds kort dochteronderneming van Miele, uitgenodigd om tijdens de internationale persconferentie op IFA 2020 te vertellen over oplossingen die het concern biedt op het gebied van verticaal tuinieren in huis.

De volledig geautomatiseerde broeikassen van Agrilution zijn verkrijgbaar onder de naam Plantcubes. Deze apparaten passen in iedere keuken en hebben de grootte van een koelkast, waarbij keuze is uit verschillende afmetingen.

Koken met AI
Vorig jaar lanceerde Miele de eerste oven met een camera die live afbeeldingen van het gerecht naar een smartphone of tablet kan sturen. Zo kan de gebruiker de voortgang van het bakproces in de gaten houden en op afstand de instellingen wijzigen.

Camera herkent gerecht en stelt programma voor

Dit jaar komt daar een functie bij. De oven heeft nu ook een Smart Food ID-functie. Dit betekent dat de camera een gerecht kan herkennen en een programma kan voorstellen. De oven kan op dit moment twintig gerechten herkennen; van geroosterde groenten tot geroosterd varkensvlees met een krokante korst. In de toekomst komen hier uiteraard meer gerechten bij. De bedoeling is dat het Smart Food ID-systeem steeds intelligenter wordt.

Reageren niet meer mogelijk.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com