Euronics Group sponsor UEFA Women’s Football

0

UEFA Chief of Women’s Football Nadine Kessler en Euronics General Manager John Olsen.

Euronics Group is sponsor geworden van  alle UEFA’s woman’s competitions, waaronder de UEFA Women’s Champions League en Women’s EURO 2022 en 2025. Euronics Group en de bij haar aangesloten leden zijn ook officiële partners van de Together #WePlayStrong campagne.

De vierjarige overeenkomst sluit aan op het motto van de Euronics Group: het creëren van een ‘a human touch in a digital world’. Het biedt bovendien de mogelijkheid aan de leden van de groep om voetbalfans uit te nodigen deel te nemen aan verschillende activiteiten, zowel online als in de winkel.

Het sponsorship houdt in dat 22 internationale leden van de Euronics Group de komende vier jaar het vrouwenvoetbal in hun eigen landen ondersteunen. Hans Carpels, President van Euronics GEIE: “We zijn verheugd om dit UEFA-sponsorship lokaal te activeren in de landen van onze leden, samen met onze leden, leveranciers en partners. Dat biedt ons de mogelijkheid om samen dit mooie spel te versterken”. John Olsen, Managing Director van Euronics Group, voegt toe: “We kijken er naar uit om bij te dragen aan de groei van de vrouwensport dankzij deze samenwerking”.

De UEFA Women’s Champions League met een groepsfase van 16 teams, de gecentraliseerde marketing-en tv-uitzendingen van volgend seizoen en de UEFA Women’s EURO van komende zomer in Engeland, biedt Euronics mogelijkheden om hun merkbekendheid in hun markten te vergroten.

 

 

Comments are closed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com