Elektro Retail Magazine
    • Voorpagina
    • IFA
    • Adverteren
    • Abonnement
    • Vacatures
    • Service
    • Contact
    Elektro Retail Magazine
    Home » Berichten » Campagne steekt ondernemers hart onder de riem

    Campagne steekt ondernemers hart onder de riem

    Op initiatief van United Retail en Primera en met medewerking van een groot aantal ondernemersorganisaties wordt een tv-campagne gemaakt die 18 april op een aantal commerciƫle zenders van start gaat. Het doel is onder meer de ondernemers een hart onder de riem te steken en aandacht te vestigen op het belang van de blijvende openstelling van de winkels.

    Opname van de tv-campagne

    De organisaties die deelnemen zijn Primera, Electro World, Expert Nederland, Electronic Partner, Sport 2000, Intersport, Witgoedspecialist, Fleurop, Keurslagers en Hubo. “Maar we zijn nog in gesprek met andere organisaties”, aldus Jan van de Wouw van United Retail. Al deze organisaties hebben gemeen dat zij lokale winkeliers vertegenwoordigen.

    Van de Wouw: “Het is hartverwarmend om te zien hoe spontaan iedereen aan dit initiatief meewerkt. Iedereen die wij benaderen zegt spontaan toe deel te willen nemen.”

    De campagne is niet alleen een steunbetuiging aan de lokale ondernemers maar ook een boodschap aan de consument en de rijksoverheid. Van de Wouw: “We willen de consument vertellen dat we er zijn en een signaal naar de overheid afgeven over hoe blij we zijn met het besluit om de winkels open te houden, natuurlijk binnen de richtlijnen van de rivm. Als ik voor mezelf spreek, dan ben ik daar zeer content mee, zeker omdat in de andere Europese landen een veel restrictiever beleid wordt gevoerd.”

    De organisaties die tot toe hun deelname hebben toegezegd vertegenwoordigen circa 1.800 winkels. In de tv-campagne worden ondernemers voor hun winkel gefilmd terwijl zij de boodschap uitdragen.

    Update 10 april, 16:50 : ook Bike Totaal en Profile hebben zich hierbij aangesloten.

    Gerelateerd

    Previous ArticleMelitta produceert mondkapjes
    Next Article Omzet detailhandel 5 procent hoger in februari

    Related Posts

    Meer winkels, ook in wit- en bruingoed (iets)

    Detailhandel in maart in de lift

    Nederland wordt pilotland voor MediaMarkt

    Comments are closed.


    Neem een abonnement op ERM
    Hieronder een digitale uitgave van ERM. Wil je iedere maand ERM ontvangen? Kijk dan naar onze aantrekkelijke introductie-aanbieding op de pagina Abonnement op deze site.
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    0341-701314
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content
    Copyright © 2022. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....