Elektro Retail Magazine
    • Voorpagina
    • IFA
    • Adverteren
    • Abonnement
    • Vacatures
    • Service
    • Contact
    Elektro Retail Magazine
    Home » Berichten » BSH Huishoudapparaten past organisatie aan

    BSH Huishoudapparaten past organisatie aan

    Ronald Wassenaar
    Ronald Wassenaar
    Gertjan Sturm
    Gertjan Sturm
    Hubert de Haan
    Hubert de Haan
    Jan Streefkerk
    Jan Streefkerk

    De Sales- en Marketingorganisatie van BSH Huishoudapparaten is aangepast. Dit, meldt het concern, om ‘sneller in te kunnen spelen op de ontwikkelingen in de huidige competitieve markt’.

     

    De divisie Consumer Marketing gaat zich voor 100% richten op de consument en is leidend in de merkenpositionering en merkencampagnes. Daarnaast staan drie nieuwe merkdivisies, te weten Bosch, Siemens en Special Brands. In deze merkdivisies zijn de sales- en marketingactiviteiten met elkaar geïntegreerd. Per merkdivisie werkt het salesteam nauw samen met de afdeling marketingmanagement die bestaat uit Category Managers en Sell Out Marketeers. Dit zorgt voor snelle interne afstemming over activiteiten waardoor de ‘time to market’ wordt verkort. De divisie SDA (Small Domestic Appliances) blijft verantwoordelijk voor alle sales- en marketingactiviteiten voor de klein-huishoudapparaten van Bosch en Siemens.

     

    Vanwege deze veranderingen voert BSH ook een aantal wijzigingen en functiewisselingen door in het management. Hubert de Haan en Marc Asbeek Brusse staan aan het roer van respectievelijk de merkdivisies Bosch en Siemens. Marco Klomp krijgt binnen de divisie Bosch de leiding over zowel het team van areamanagers ERT als het team van areamanagers KRT. Hij neemt hiermee de plaats in van Robert van Etten, die de divisie SDA gaat aansturen. Pascal van Noort wordt verantwoordelijk voor de divisie Special Brands (Neff en Gaggenau).

     

    Gertjan Sturm stapt over van de divisie SDA en krijgt de leiding over de divisie Consumer Marketing. Jan Streefkerk blijft als Sales Manager van Siemens de areamanagers van Siemens ERT en KRT aansturen. De Sales- en Marketingorganisatie valt onder de verantwoordelijkheid van Ronald Wassenaar, die per 1 april de nieuwe CEO van BSH Nederland is.

    Robert van Etten
    Robert van Etten
    Marco Klomp
    Marco Klomp
    Marc Asbeek Brusse
    Marc Asbeek Brusse
    Pascal van Noort
    Pascal van Noort

    Gerelateerd

    Previous ArticleExpert en Paradigit bundelen krachten
    Next Article Inventum: Uitbreiding Klein Huishoudelijk

    Related Posts

    Nieuwe showroom Loewe Opta Benelux

    Samsung boekt recordresultaten

    Witt Benelux exclusief distributeur van De Dietrich en Brandt

    Comments are closed.


    Neem een abonnement op ERM
    Hieronder een digitale uitgave van ERM. Wil je iedere maand ERM ontvangen? Kijk dan naar onze aantrekkelijke introductie-aanbieding op de pagina Abonnement op deze site.
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    0341-701314
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Nieuwsbrief
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze Premium Content
    Copyright © 2022. Pressure Media

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....