‘Lieve, dappere Nederlander…’ campagne van Techniek Nederland

0

Zorgen zijn in deze zware tijd begrijpelijk. Maar op de ondernemers en werknemers in de technieksector kun je altijd rekenen. Met die boodschap steekt Techniek Nederland de komende tijd de Nederlandse bevolking (én onze mannen en vrouwen in de techniek) een hart onder de riem. De commercial van 30 seconden is de komende tijd te zien op NPO 1, 2 en 3 en te horen op de radiozenders van de publieke omroep. De radiocommercial is ook te beluisteren op BNR Nieuwsradio.

Techniek Nederland kan de commercial uitzenden dankzij een uniek aanbod van STER. De verkooporganisatie van de publieke omroep biedt gratis zendtijd aan brancheorganisaties om tijdens de coronacrisis met hun achterban én het Nederlandse publiek te communiceren. Een prima initiatief, waar Techniek Nederland dankbaar gebruik van maakt. De komende dagen is de commercial van Techniek Nederland waarschijnlijk al te zien en te horen in de reclameblokken op de publieke tv én radio.

De campagne laat het maatschappelijk belang zien van techniek. Juist nu, in moeilijke tijden, heeft de technieksector een essentiële rol. De zorg en transport hebben ons nodig om hun cruciale werk te kunnen doen. Dat geldt ook voor de talloze Nederlanders die nu thuis werken. Zij zijn afhankelijk van verwarming en een goede wifi-verbinding én van de smartphones en laptops van onze elektrotechnische detailhandel.

https://www.youtube.com/watch?v=910M9dFAsIw

Reageren niet meer mogelijk.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com