Elka Pieterman: 6e keer op rij Best Managed Company

0
Elka Pieterman 6e BMC

Van links naar rechts: Adrie van Eersel, Katrien Van den Branden, Annemarie den Houting, Peter van den Berg, Marcel van Leeuwen (Deloitte), Ilse Van Hove en Wilco de Groot.

Elka Pieterman, al ruim 50 jaar specialist op het gebied van accessoires en onderdelen voor elektrohuishoudelijke apparatuur, is ook in 2015 door Deloitte en ING weer tot Best Managend Company uitgeroepen. Het is het zesde opeenvolgende jaar dat Elka Pieterman deze award ontvangt.

 

Afgelopen jaar werd het BMC-programma voor de achtse keer begeleid door Deloitte, die voor het tweede jaar ondersteund werd door ING. Het jaarthema voor 2015 was: Hoe flexibel is uw businessmodel?

Een zeer actueel onderwerp, want de wereld om ons heen vraagt in toenemende mate om aanpassingsvermogen en flexibel denken. Op deze onderwerpen scoort Elka Pieterman volgens beide partijen goed.

Katrien Van den Branden, directeur Elka Pieterman Holland bv: “We zijn super trots dat we ons voor de zesde keer op rij Best Managed Company mogen noemen. Dankzij de continue feedback die we door mee te doen aan het BMC-programma krijgen, kunnen we ons iedere keer weer verder ontwikkelen. De deelname biedt ons waardevolle handvatten voor de toekomst.

Daarnaast motiveert het ons ook om er ieder jaar weer een stapje bij te zetten en ons te focussen op hoe we als onderneming nog meer voor onze klanten kunnen betekenen. Een voorbeeld hiervan is de verruiming van onze bereikbaarheid door op nieuwe manieren met onze klanten te communiceren. Daarnaast kunnen ze tegenwoordig tot 20 uur bestellen via onze webshop en worden deze orders dezelfde dag nog logistiek verwerkt. Een belangrijke ontwikkeling in de huidige 24-uurseconomie”.

“We gaan de komende jaren vol vertrouwen tegemoet. Wij blijven ons volop concentreren op de toekomst, waarin het steeds belangrijker wordt om samen te werken met onze klanten en leveranciers; in co-creatie passende producten en diensten ontwikkelen. Voor onszelf leggen we de lat hoog door snel te schakelen en continu nieuwe initiatieven te nemen. Een must om vandaag de dag te kunnen blijven pieken! En natuurlijk blijft, in dit alles, persoonlijk contact voor ons cruciaal.” besluit Van den Branden.

 

 

 

 

 

Reageren niet meer mogelijk.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com