BCC kiest nieuwe koers

0

BCC electro-speciaalzaken slaat een nieuwe weg in. Met deze koers wil BCC de consument van de juiste producten, service- en dienstverlening voorzien, passend bij de huidige en toekomstige tijd.

‘We denken anders na over hoe elektronica in de wereld van morgen past en wat onze rol daarin is. Wij gaan nog meer toegevoegde waarde leveren op basis van personal interest. Zo zorgen we dat we altijd en overal relevant zijn, waarbij we optimaal gebruik gaan maken van de combinatie van online en onze 75 winkels’, zegt het bedrijf in een mededeling.
Belangrijkste gebied van aandacht wordt het aangaan van waardevolle relaties met consumenten. ‘Positief in het leven van mensen aanwezig zijn, wanneer zij het wensen. BCC gaat het leven van consumenten makkelijker, beter en leuker maken.’
BCC wil meer zijn dan een traditionele elektronica-retailer. Om dit te bereiken wordt gebruik gemaakt van alle innovaties die vandaag en morgen toepasbaar worden voor het retail-landschap. ‘We gaan nieuwe proposities en businessmodellen ontwikkelen. Tevens focussen we op de consumer journey, -experience en -intimacy. Na dit verbeteringstraject zijn we een consumer centric excellence bedrijf.’
‘Wij geloven dat omzet genereren gerealiseerd wordt door mensen zo goed mogelijk te servicen. Eenvoudig gezegd: als we het leven van mensen makkelijker, beter en leuker maken, hebben we ook toekomstig bestaansrecht’. Natuurlijk moet de prijs nog steeds goed zijn.’
In het komende jaar zullen de veranderingen stap voor stap worden doorgevoerd en zichtbaar worden voor de consument. ‘Het resultaat van deze ontwikkelingen is de realisatie van ambassadeurs (loyale consumenten), waarbij het draait om vertrouwen en elkaar verder helpen.’
BCC werkt samen met The USP Company, innovatiebureau voor merkpositionering. Peoples Minds, experts in consumer centric excellence zorgt voor strategische ondersteuning en implementatie naar executie.

Reageren niet meer mogelijk.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com