WAHL lanceert internationale wervingscampagne Movember Foundation

WAHL, bekend van tondeuses en trimmers, lanceert een internationale webshop die geheel in het teken staat van de Movember Foundation. Het Amerikaanse familiebedrijf zal alle opbrengsten van de WAHL Movember Merchandise aan de stichting schenken.

 

De Movember Foundation is een non-profit organisatie die de gezondheid van mannen ter harte neemt om zo de strijd aan te gaan met ernstige aandoeningen zoals prostaat- en teelbalkanker, psychische aandoeningen en zelfdoding.

Omdat te veel mannen te jong overlijden, wil de stichting de stilte rondom deze aandoeningen doorbreken, het bewustzijn verhogen en geld inzamelen voor onderzoek. De Movember Foundation streeft ernaar het aantal vroegtijdige sterfgevallen onder mannen in 2030 met 25% te verminderen.

“Omdat wij een bedrijf en een merk vertegenwoordigen dat zich richt op het groomingproducten voor mannen gaat dit doel en deze boodschap ons aan het hart. Daarom hebben we de laatste jaren geprobeerd de bekendheid van Movember te vergroten door hier extra aandacht aan te besteden in onze communicatie tijdens Movember. Dit jaar willen we het hier echter niet bij laten, maar een extra bijdrage leveren in de vorm van deze wervingscampagne”, aldus Edwin Muller, Marketing & Product Manager.

Op www.wahl-movember.com kan men kiezen uit 6 WAHL Movember-producten, variërend in prijs van € 3,50 tot € 15,00. Met de verzendkosten wordt de levering van de producten aan huis verzekerd, terwijl het aankoopbedrag van de WAHL Movember Merchandise na 1 december 2017 volledig naar de Movember Foundation zal gaan. De site is beschikbaar in 6 talen: Frans, Spaans, Pools, Engels, Duits en Nederlands.

 

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com