Nu ook espresso via Bundles

‘Onze rol is faciliterend’

Bundles wil uitgroeien tot een gebruikersplatform waarop fabrikanten zelf hun spullen als abonnement kunnen aanbieden. Het initiatief laat zich vergelijken met marktplaatsen als Amazon en bol.com, die ook door fabrikanten worden ingezet om te verkopen. Dit vertelt medeoprichter Wouter Buijze tegenover RetailTrends.

 

Siemens EQ.9 met Moyee koffie-abonnementFabrikanten kunnen volgens Buijze de hulp goed gebruiken bij de ‘transformatie van een productgerichte naar een klantgerichte organisatie en van het leveren van bulk aan retailer naar het direct bedienen van de klant’.

Bundles ging van start met Miele als lanceringspartner en biedt wasmachines, drogers en vaatwassers aan. Daar komen nu koffiezetapparaten van Siemens bij. Waar het bij wasmachines nog mogelijk is om een apparaat zonder wasmiddel te huren, wordt het koffieabonnement altijd inclusief de duurzame bonen van Moyee Coffee afgesloten. De koffievoorraad wordt automatisch aangevuld als dat nodig is: door de stekker aan het apparaat te koppelen kan Moyee Coffee de voorraad bijhouden.

Als de koffiezetapparaten eenmaal live staan, volgen ook snel andere producten. Buijze noemt als concrete voorbeelden de categoriëen koelen, slapen en fietsen. Wanneer Bundles hiermee van start gaat, hangt volgens hem af van de gesprekken met partners. Gesprekken met een meubelmerk om kinderbedden te verhuren liepen eerder op niets uit.

Op RetailTrends meer over de ambities van Bundles.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com