Miele doet weer de was op Lowlands

Miele Powerwash LowlandsMiele herhaalt zijn PowerWash-activatie op Lowlands. Naast het ‘meest doorgedraaide alternatief voor de campingdouche’ is er dit jaar ook aandacht voor de fijnproevers met de Miele Stoomoven.

 

Om ook bij een jongere doelgroep merkvoorkeur te creëren, is vorig jaar de Miele PowerWash op Lowlands ingezet. In een enorme wasmachine konden bezoekers zelf, op een verrassende manier, een kort ‘wasprogramma’ ervaren. Terwijl ze feestend stonden te bubbelen, werden de festivaloutfits van de bezoekers gewassen, gedroogd en gestreken.

 

Ook Stoomoven

Naast de Miele PowerWash legt Miele dit jaar ook een link naar de eigen keukenapparatuur met de Miele Stoomoven als foodstand. Op het festivalterrein staat een uitvergrote stoomoven, waar de hele dag koolhydraat- en eitwitrijke stoomgerechten worden verkocht. Bomvol energieke voedingsstoffen die in de stoomovens van Miele volledig behouden blijven, zoals vitamines en mineralen.

Nu wordt niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant van de festivalganger verzorgd, aldus de sponsor.

 

Aanjagen via social media

Uiteraard worden deze beide activatie aangejaagd via (social) media. Zo besteedt Miele er aandacht aan op Facebook en Instagram. Ook komt er een eventpagina PowerWash op de Lowlands-website.

Bron: Marketing Tribune

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com