Media Markt: ‘Winkels zijn een zegen’

mediamarktDe online bruin- en witgoedomzet tikt inmiddels bijna 30% aan. O wee diegene met een rijkgevuld winkelnetwerk, bracht COO Dennis Hooijmans van Media Markt onlangs zelf naar voren op het event Shopping Today in Utrecht. “Een paar jaar geleden werd ons in de markt verstaan gegeven: al die winkels in dit internettijdperk, dat gaan jullie een hele hoop geld kosten. Toch is dat niet waar. Winkels zijn een zegen en zijn succesbepalend om een klantrelatie voor de toekomst op te bouwen.”

 

Wat Media Markt wil, benadrukt Dennis Hooijmans, is iedere dag consumenten enthousiast maken door één en al plezier in deze branche te brengen. Winkels zijn essentieel onderdeel in de klantrelatie.

Dennis Hooijmans beseft wel degelijk dat de bakens verzet moeten worden. Internet heeft het speelveld drastisch veranderd. Dat betekent, filosofeert Hooijmans hardop, dat de retailformule zich dient te veranderen. Media Markt wil zich laten gelden in de nieuwe online wereld zonder respect te verliezen voor zijn oude, fysieke roots.

Meer op Shopper Marketing Update

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com