Kärcher’s Mission: Impossible

Ter ere van de première van de film“Mission: Impossible – Fallout” voert Kärcher de grootste internationale campagne ooit in zijn geschiedenis. Wereldwijd nemen alle landen waar Kärcher gevestigd is hieraan deel. In Nederland wordt fors ingezet op een online campagne met onder meer video’s op bekende platformen als NPO Start en RTL XL. Als climax is er de exclusieve Kärcher Mission: Impossible dag op 4 augustus.

 

Met de campagne “Make impossible cleaning possible”  speelt Kärcher in op de reinigingsmissies die, zowel binnen het huishouden als ook op de werkvloer, vaak beginnen met de vraag ‘hoe krijg ik dit nu weer schoon?’ Denk maar eens aan het verwijderen van kalkaanslag op de kranen of het schoonhouden van de natuurstenen tegelvloer binnen het huishouden. Op de werkvloer kunt u denken aan het verwijderen van bandensporen of kauwgom. Voor al deze bijna onmogelijke reinigingsmissies biedt Kärcher de juiste reinigingsoplossing.

De link tussen Kärcher en de nieuwste Mission: Impossible Fallout film is daarom snel te leggen. De campagne loopt in juni, juli en een deel van augustus en zal zowel de Home & Garden als de Professional divisie ondersteunen.

 

Beleef je eigen Mission: Impossible tijdens de Kärcher Mission: Impossible dag
Op 4 augustus 2018, net na de bioscooprelease van de film, organiseert Kärcher Nederland een exclusieve Kärcher Mission: Impossible dag. Wie deze dag vol spectaculaire stunts wil meemaken en zich voor een dag hoofdrolspeler in de film wil wanen, krijgt de kans om kaarten te winnen. Meer informatie over deze exclusieve dag is te vinden op www.karcher.nl/nl/mission.

 

Acties voor professionele en consumentenproducten
Zowel consumenten als professionele gebruikers genieten tussen 1 juni en 2 augustus 2018  – bij aankoop vanaf een bepaald bedrag –  van leuke acties.

 

Wie gaat voor het assortiment Home & Garden, ontvangt een Mission: Impossible – Fallout giftbox met daarin een bioscoopkaartje voor de 3D voorstelling en een multi-tool. “Groot voordeel van de samenwerking met Paramount Pictures Corporation is dat de film landelijk in alle bioscopen in 3D draait en dat de kaarten bij alle deelnemende bioscoopketens inwisselbaar zijn” aldus Kenneth Wagtmans, Marketeer Home & Garden.

 

Binnen het assortiment professionele Kärcher producten, reinigingsmiddelen of toebehoren levert een aankoop 2 giftboxen op.  Wie zich daarnaast ook registreert, maakt nog kans om met 4 collega’s deel te nemen aan de Kärcher Mission: Impossible dag op 4 augustus. Registreren kan via de website en social media kanalen van Kärcher.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com