BCC in de lift dankzij witgoed en online

BCC zag zijn like-for like omzet in het derde kwartaal toenemen. Dit is vooral te danken aan sterke prestaties in witgoed en groei in e-commerce. Dit meldt moederbedrijf Fnac Darty bij de bekendmaking van de kwartaalcijfers.

 

Fnac Darty gaat niet in op exacte cijfers van de keten, maar stelt wel dat de omzet van zijn Benelux-markt – waar naast BCC ook de winkels van Fnac en Vanden Borre onder vallen – met 1,6 procent terug is gelopen naar 229 miljoen euro.

In de eerste twee kwartalen van boekjaar 2018 steeg de omzet van de Benelux-markt van Fnac Darty nog met 1,2 procent. Ook over die periode stelde Fnac Darty al dat BCC een ‘excellente groei’ doormaakte van zijn webshop.

Fnac Darty meldt verder dat de samenwerking met Wehkamp in een stroomversnelling zit. BCC kan via Wehkamp zijn volledige assortiment leveren en beheert de aankopen op het gebied van elektronische producten en huishoudelijke apparaten. De elektronicaketen wil profiteren van Wehkamps digitale expertise en de logistieke capaciteiten voor kleine pakketten.

 

Ook interessant...

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com