BCC verkoopt via bol.com

BCC start volgende week met de verkoop van groot- en klein huishoudelijke artikelen en televisies via bol.com. Op de korte termijn moet dit assortiment uitgebreid worden met andere categorieën. BCC verwacht in de toekomst ook aanvullende services te kunnen leveren via dit kanaal.

 

BCC hoopt via bol.com een extra verkoopkanaal aan te kunnen sluiten, waarmee ruim 7,5 miljoen potentiële klanten in Nederland bereikt worden. Hiermee moeten de online verkopen worden gestimuleerd. De aankoop en betaling verlopen via bol.com, BCC verzorgt zelf de bezorging.

 

Extra services
Herman Bramer, algemeen directeur bij BCC, stelt: “Met deze samenwerking verbinden we de e-commerce kracht van bol.com met de fysieke wereld van BCC. Onze expertise in consumentenelektronica en ons winkelnetwerk maken dat we samen de beste invulling kunnen geven aan de customer journey in ons marktsegment in Nederland.”

Hij legt uit: “We starten in de loop van volgende week met het aanbieden van ons assortiment via bol.com en kijken met elkaar naar de mogelijkheden om in de toekomst samen extra services aan te bieden. Daarbij wordt uiteraard gedacht aan onze installatie en service thuis maar bijvoorbeeld ook aan service, retouren en reparatie vanuit onze fysieke winkels.”

Bol.com is al langer bezig om zijn omgeving open te stellen voor partners en inmiddels zijn zij goed voor één op de drie bestellingen. Algemeen directeur Huub Vermeulen van deze online retailer: “We verwachten dat deze samenwerking ook mooie kansen biedt voor de groei van BCC.”

Naar verwachting zijn de eerste BCC-artikelen op dinsdag 26 september 2017 bij bol.com te vinden.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com