BCC investeert in on- en offline service

BCCMet ingang van 21 november 2016 kunnen klanten van BCC hun witgoed-aankopen tot 22 .00 uur (online) bestellen en de volgende dag laten bezorgen en installeren. Deze service is één uit een reeks van nieuwe en verbeterde services die BCC onlangs heeft gelanceerd.

 

De wereld van consumentenelektronica wordt door het grote en brede aanbod en zich snel opvolgende innovaties steeds complexer. Veel consumenten oriënteren zich in eerste instantie op internet, maar vinden daar lang niet altijd het antwoord dat op hun persoonlijke situatie van toepassing is. BCC helpt daarom de consument in het oriëntatieproces met de service: Livechat. Hiermee brengt BCC de consument via bcc.nl direct in contact met de deskundige, gecertificeerde productspecialisten uit de 73 BCC-winkels. Op deze manier kan BCC de consument online van gedegen, persoonlijk advies voorzien.
BCC was één al van de eerste elektronica-retailers met een eigen bezorg- en installatieservice voor witgoed en grote televisies. Vanaf 21 november kunnen klanten van BCC hun witgoedproducten tot 22.00 uur bestellen en deze de volgende dag laten bezorgen en installeren. Dit kon voorheen tot 15.00 uur. Naast next day delivery biedt BCC haar klanten ook de mogelijkheid om zelf de bezorg- en installatiedag te bepalen.

 

Service-lat omhoog
Afgelopen donderdag 17 november opende BCC, in aanwezigheid van de nieuwe algemeen directeur Herman Bramer en een delegatie vanuit de Raad van Bestuur van FNAC (de nieuwe eigenaar van BCC), als eerste retailer een gloednieuwe winkel in het nieuwe winkelcentrum Leidsenhage (straks Mall of The Netherlands) in Leidschendam. In deze vestiging wordt een pilot uitgerold waarbij live op de winkelvloer voor de klant op computerproducten besturingssystemen en programma’s worden geïnstalleerd, laptops worden geconfigureerd, etc.
‘Met de uitrol van deze diensten biedt BCC haar klanten zekerheid: zekerheid van de juiste keuze voor een product en zekerheid van snelle, goede en betrouwbare bezorging en waarbij we optimaal gebruikmaken van onze omnichannel mogelijkheden. BCC legt de service-lat in elektronicaland hiermee weer een stuk hoger’ aldus Bramer.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com