Kijkshop presenteert vernieuwd concept

Vandaag opent Kijkshop in Amsterdam het eerste filiaal nieuwe stijl. Duurzaamheid, overzicht en gemak staan centraal in het vernieuwde winkelconcept, dat de komende jaren wordt uitgerold naar andere filialen. De vitrines, waar Kijkshop om bekend staat, blijven het hart van de inrichting vormen. Tal van elementen zijn hieraan toegevoegd, zoals de integratie van het online assortiment.

De nieuwe look and feel van Kijkshop begint al buiten, met de etalage die open is en naast productpresentatie een doorkijkje in de winkel geeft. De winkel zelf is verdeeld in vier werelden met ieder een eigen kleur. De werelden Media & Bellen, Vrij & Actief, Koken & Wonen en Mooi & Verzorgd liggen aan een zogenaamde catwalk en worden met plafondcirkels aangegeven. De nieuwe vitrines zijn voorzien van LED-verlichting en zorgen voor een optimale presentatie van de artikelen. Op de catwalk, die van de ingang direct naar de kassa leidt, staan open schappen met regelmatig wisselende productaanbiedingen. Internetzuilen bieden de klanten de mogelijkheid om via vier touchscreens productinformatie op te vragen, maar ook artikelen te bestellen vanuit het uitgebreide internet only-assortiment.

COO Frank Pruijn meldt: “Consumentenonderzoek bevestigt dat juist de vitrines het onderscheidende element zijn in de competitieve retailmarkt. Daarom hebben we ons oorspronkelijke en onderscheidende vitrineconcept nu klaargestoomd voor de toekomst. We mikken met dit concept dan ook op een omzetstijging van 15 procent.”

Laat een reactie achter

LG Kompressor trekt model in vorm

Photoshop is niet meer nodig dankzij de LG Kompressor stofzuiger....

Heeft u ook een opmerkelijk filmpje gezien? Laat het ons weten en wellicht plaatsen wij het op deze site!

Markt

Twitter

Filmpjes